Het op de juiste wijze voeren van een salarisadministratie zal door het merendeel van de werkgevers als complex worden ervaren. Wij hebben ruime ervaring op het gebied van personeelszaken in het algemeen en het voeren van een loonadministratie in het bijzonder.
Wij overleggen graag met u, wat wij voor u op dit gebied kunnen betekenen. Net als bij onze dienstverlening op het gebied van bedrijfsadministraties, kunt u delen van, of zelfs de gehele salarisadministratie aan ons uitbesteden.
Onze werkzaamheden bestaan onder andere uit het verlonen van de door u aangeleverde loonmutaties en de daarbij horende aangifte loonheffing. De aangifte loonheffing dienen wij periodiek voor u in.
U ontvangt van ons per e-mail een uitdraai van de ingediende aangifte loonheffingen, waarop het bedrag, het betalingskenmerk en de uiterste betaaltermijn is vermeld.
Hierbij verzorgen wij ook de periodieke aanlevering van digitale documenten, in het voor u gecreëerde werkgevers- of werknemersportaal van mijn.loondossier.nl. Hiervoor krijgen u en uw werknemers van ons een persoonlijke inlogcode.
mijn.loondossier.nl
Al geruime tijd bestaat er de mogelijkheid om uw loon- en salarisstroken aan te bieden aan uw werknemers in een elektronische postbus.
Ook de jaaropgaven benodigd voor de fiscale aangiften worden in deze persoonlijke postbus (werknemersportaal) geplaatst. Omdat alle gegevens online worden bewaard, heeft uw werknemer zijn eigen persoonlijke archief, zodat navragen van loonslips of jaaropgaven niet nodig is.
Uw werknemer kan de gegevens zelf opzoeken met behulp van zijn persoonlijke inloggegevens.