Ieder jaar verstuurt de Belastingdienst in de maanden januari en februari de aangiftebrief. Heeft u een aangiftebrief ontvangen van de Belastingdienst, dan is aangifte doen altijd verplicht.
De Belastingdienst stuurt de aangiftebrieven nog op papier maar zet deze ook in uw digitale berichten box op mijn.overheid.nl.
Heeft u geen aangifte brief ontvangen, maar twijfelt u of er aangifte gedaan moet worden (verwacht u geld terug van de Belastingdienst?), vult u dan de aangifte op proef in.
U kunt ook contact opnemen met ons kantoor: wij helpen u graag verder!
Uw aangifte is bij ons in goede handen
In een persoonlijk gesprek overhandigt u de verzamelde bescheiden aan ons en zullen, indien nodig, nog een aantal zaken met u doornemen die voor u van toepassing zijn (aftrekposten, bijzondere zaken).
Wij vragen voor u, indien gewenst, ook een VIA-machtiging aan, zodat wij kunnen beschikken over de vooraf bekende gegevens. Zodra alle aangifteposten door ons gecontroleerd zijn, maken wij uw aangifte in orde en zullen deze met u bespreken.